MAX

MAX
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MAX و آدرس max-mohsen.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ولی سنگم....

نمی روید به من گل این عدالت نیست

همه رویای من این بود تا بینم گلی بر روی خود

اما نمی بینم.....

بدو گفتم که این دنیا نمی باشد

همه درد و همه زاری

همه رنج و گرفتاری....

گذشتم از کنار او ولی غمناک نالید و نهان غرید

دنیا جز گرفتاری نباشد ناگهان بارید

باران.......

رو به او کردم بدو گفتم که باران از تو می پرسم

که دنیا چیست؟

یعنی چه؟

به من گفت او که دنیا نیست جز از آسمان بر ارض افتادن

واز عرشی به فرش خانه افتادن

منم در آسمان مغرور و بی پروا

ولی بر ذلت افتادم.......

شدم همخانه ی خاکی ذلیل و پست

بر روی زمین

این است دنیا.....

از غضب شدت گرفتش بارش باران

ز ترس خیسی از او زیر سروی تر شدم پنهان

درخت باوقار و سبز و با هیبت.....

که کردم از تنش حیرت

بدو گفتم تو بر من گو

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 13 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 22:23 ] [ MOHSEN ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستان گل! به وبلاگ من خوش اومدين! راستي.... نظر و عضويت يادتون نره...!
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 24916
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

کلبه تنهایی من

رنگارنگ+کلیک کن+کلیــــــــــــــــــــــک



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
دریافت همین آهنگ