MAX

MAX
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MAX و آدرس max-mohsen.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روي تخته سنگي نوشته شده بود

اگر جواني عاشق شد چه کند؟

من هم زير آن نوشتم:

بايد صبر کند

براي بار دوم که از آنجا گذر کردم

زير نوشته ي من کسي نوشته بود

اگر صبر نداشته باشد چه کند؟

من هم با بي حوصلگي نوشتم

بميرد بهتر است

براي بار سوم که از آنجا عبور مي کردم

انتظار داشتم زير نوشته من نوشته اي باشد

اما زير تخته سنگ جواني را مرده يافتم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 13 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 11:59 ] [ MOHSEN ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستان گل! به وبلاگ من خوش اومدين! راستي.... نظر و عضويت يادتون نره...!
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 24913
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

کلبه تنهایی من

رنگارنگ+کلیک کن+کلیــــــــــــــــــــــک



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
دریافت همین آهنگ